Procedure klachten
Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Als dat zo is, horen we dat graag van je. Want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Kifid.
Wat doen wij met je klacht?
Na ontvangst van de klacht nemen wij snel contact met je op. We bespreken wat er is gebeurd en kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen.Alle klachten worden door de klachtencoördinator behandeld. Wil je nadere informatie over onze interne klachtenprocedure? Dan kun je deze bij ons opvragen.
Kifid
Indien de klacht naar jouw inzicht niet afdoende behandeld wordt, dan kun je jouw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Bezoek de website www.kifid.nl voor meer informatie over de procedure en de contactgegevens.